Hilsen fra Bahamas!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Så er jeg da vist rigtig nok på ferie! Bahamas er dejlig – en afslappet atmosfære, høj sol og dejlige strande. Som en stolt dansker har jeg allerede fået en fin rød kulør. Det stopper mig nu ikke i desperat at suge D-vitaminer til mig. I dag er vi inde i Nassau, som er hovedstaden (den er dog ikke særlig stor). Derfor har jeg mulighed for at opdatere bloggen, men det bliver nok lidt svært de næste par dage, med mindre jeg forbereder nogle indlæg. Det må jeg lige se, om der er tid til. Om ikke andet, så blogges vi ved fredag (Jeg er verdens dårligste blogger, I know…).

:)
This entry was posted in Alle andre steder end NYC, Bahamas. Bookmark the permalink.

6 Responses to Hilsen fra Bahamas!

  1. Sofie says:

    Jeg er slet ikke misundelig.. GOD FERIE!

  2. Frk.B says:

    Uh, det ser lækkert ud! :D Nyd det!

  3. OMG – der vil jeg da også virkelig gerne være :-)Nyd det endelig…..Mange hilsnerBirthe

  4. Stine K.A. says:

    Aaah, det ser dejligt ud (: Husk at nyde det for alle os andre varmehungrende danskere også ;)

  5. orh det der er snyd! ville ønske det var mig der var på bahamas :)

  6. Rikke says:

    Årrrh, der er VIRKELIG nogen der kan var ;) Ej, hvor ser der skønt ud! Herhjemme venter vi så på mere sne, jubii……………………………………Forsat god ferie :)www.Rikkestankespind.blogspot.com

Leave a comment